Actueel - KORTE TERUGBLIK 2017
- Actueel
- Camino De Santiago
- Wenen en de Wiener Sängerknaben
- Video Egypte
- Bloementapijt 2020
- Expo Dubai Uitgesteld
- Rijksmuseum virtueel
- Van-Eyck Gent
- Video's Athene
- Video Tenerife
- Video Portugal
- World Expo Dubai
- Terugblik 2018/2019
- Terugblik 2017
- Kasteel Hex
- Warschau
- Nieuwjaar 2016
- World Expo Milaan
- Bloementapijt 2014
- Buckingham Palace
- Aken
- Diner in the Sky
- Alle pagina's
KORTE TERUGBLIK 2017
2017 was voor mij een bijzonder jaar, de aansluiting bij de Nederlandse franchise organisatie Personal Touch Travel (PTT), die ruim 10 jaar geleden werd opgericht door de visionair Harry Aarsse. Een organisatie die de aangesloten zelfstandige reisadviseurs in alle opzichten ondersteund. Op het gebied van administratie, marketing, trainingen en cursussen, eigen events etc.
Dat draagt ertoe bij dat ik meer tijd heb voor wat ik graag doe, de verwachtingen van zakelijke en individuele reizigers elke keer opnieuw, overtreffen. De reizen tot in de puntjes verzorgen, of het nu gaat om stedentrips, winter- of zomervakanties, cruises, of enkel het reserveren van vliegtickets, dat is waar mijn hart ligt, zorgen dat jullie, kunnen genieten, service en kwaliteit krijgen voor je geld. Jullie gaan op reis en ik reis met jullie mee. Want ook tijdens jullie vakantie kunnen jullie een beroep om mij dan en als er onverhoopt toch iets niet helemaal gaat zoals verwacht, ook dan ben ik er voor jullie. Want voor mij is een reis pas ten einde als alles afgehandeld is. Ik kan mij niks mooiers voorstellen, dan wanneer jullie als tevreden klanten mijn ambassadeurs worden. Want mond tot mond reclame is en blijft voor mijn gevoel de beste reclame die er bestaat.
Door aansluiting bij Personal Touch Travel werd het ook een leerzaam jaar, nieuwe systemen onder de knie krijgen, zoals de boekingssites van touroperators, beddenbanken etc. En ik ben trots op de resultaten die ik voor mijn klanten heb weten te bereiken, getuigen de vele mooie beoordelingen en presentjes die ik in het afgelopen jaar mocht ontvangen.
Personal Touch Travel vond het tijd voor een nieuwe look&feel en schakelde daarvoor het gerenommeerde bureau The Story of Brent in. Het resultaat mag er wezen, wij zijn er enorm trots op met z’n allen. Sinds 01 november verleden jaar behoort de blauwe wereldbol met de uitgestoken wijsvinger tot het verleden. Onderstaand de verklaring van de kleurrijke vignetten in ons nieuwe logo.